SH4Y4N صفحه ی رسمی

SH4Y4N صفحه ی رسمی

.:: وبلاگ رسمی SH4Y4N ::.

به نام خدا....


این وبلاگ رسمی بنده هستش که چندی پیش یک سری کپی برداری مشاهده کردم از اسم من پس اقدام به زدن این وبلاگ کردم....


آدرس صفحه ی من در انجمن آشیانه :  http://ashiyane.org/forums/member.php?1387243-SH4Y4N


و تنها راه ارتباطی بنده در شبکه های اجتماعی یاهو مسنجر است : shili8_256@yahoo.com


سعی میکنم درباره ی مسایل مختلف صحبت کنم ....


بزودی امکان درخواست سفارش پروژه دانشجویی یا سایت یا ... با زبان قدرتمند پایتون پذیرفته میشود.....


نکته : شرکت بیان هم با زبان برنامه نویسی پایتون نوشته شده است....


امیدوارم بتونم وبلاگ خوبی را راه اندازی کنم .....


موفق باشید...

  • SH4 Y4N

Ashiyane

Python

SH4Y4N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی